logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۶
[ شناسه خبر : ۶۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

ممنوعیت تردد موتورسیکلت ها در محورهای استان زنجان در روز سیزده بدر/ ۱۱ نفر در اثر حوادث رانندگی در استان زنجان جان خود را از دست دادند

ممنوعیت-تردد-موتورسیکلت-ها-در-محورهای-استان-زنجان-در-روز-سیزده-بدر-۱۱-نفر-در-اثر-حوادث-رانندگی-در-استان-زنجان-جان-خود-را-از-دست-دادند

رئیس پلیس راه استان زنجان از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در محورهای مواصلاتی استان زنجان در روز سیزده بدر خبر داد.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت محورهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر حجم ترافیک در محورهای استان زنجان به ویژه در آزادراه‌ها سنگین است.

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین است تردد به صورت روان در حال انجام است تصریح کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در محورهای استان زنجان وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان تصریح کرد: در یک حادثه رانندگی خودروی پژو ۴۰۵ به علت خواب آلودگی راننده خودرو از لاین جنوبی برخورد با گاردریل وسط جاده وارد لاین شمالی شده و در اثر برخورد با چند خودروی دیگر پنج مصدوم بر جای گذاشت.

وی ابراز کرد: روز سیزده بدر به علت افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان زنجان تردد موتورسیکلت‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده نگهداری و به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

شیرمحمدی با اشاره به افزایش تعداد کشته‌ها در تعطیلات عید امسال نسبت به سال گذشته بیان کرد: در تعطیلات سال گذشته 9 نفر در استان زنجان در اثر حوادث رانندگی کشته شدند و امسال تعداد این کشته‌ها افزایش یافت که ۱۱ نفر در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات رانندگی امسال در محور زنجان- قزوین رخ داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با توصیه به شهروندان زنجانی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از تصادفات حادثه ساز و جبران ناپذیر بیان کرد: رانندگان در آخرین روز از تعطیلات عید نوروز امسال با آرامش کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی با حوصله بیشتر رانندگی کرده از وقوع حوادث جبران ناپذیر جلوگیری کنند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر